Mys..

Sitter här och tittar på tv, som jag alltid gör på kvällarna nuför tiden.. ibland blir man lite less på att göra samma sak hela tiden men ofta så gör de mig inget för jag är en hemmamänniska! Oliver är fantastisk så om jag missar nånting annat så kan jag leva utan de..
  Har haft en trevlig och mysig dag utan att nånting speciellt har hänt, krille och jag gick ut med Oliver efter lunch.. var tänkt att de skulle bli en prommis men de slutade med att vi hamnade på fritidsboden där krille köpte skor och sen på shell där vi satt oss och kikade lite.. sen kom thomas förbi och då blev vi sittandes där i ett par timmar. Oliver han sov genom all "tung trafik" som var där idag, dom håller ju på att byta plats på dieselpumpen på shell så de var mycke farandes med lastbilar där... men de sket oliver i sov ändå trollungen min :-) sen kom bea förbi en snabbis..
Tillslut så gick vi hem, lagade mat och gosade med trollis.. vardagliga saker som är jättemysiga, helt kanon!
 Just ja, vi skrev kontrakt med skidstahus om köptet av våret hus i tisdags! Yeeeaaaj :-) vi uppdaterade lite och tog bort nånting annat så just nu är summan inte allför stor som vi ska betala! Men jag skulle behöva ha nått extra jobb för att tjäna lite pengar, nått där man kan jobba en två timmar om dan eller några fler timmar nån dag i veckan? skit samma, nått jobb iaf..
Hoppas inte bygglovet vårat strular, var ju tvungen att vänta i två veckor till för att se över allting.. var tydligen inte så enkelt för de kom så nära vägen osv.

Hej för denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0