Tjurighet och vild unge ;-)

Torsdagkväll... sitter i soffan och slappar, krille jobbar och trollungen min sover! De är ganske skönt att
bara sitta här och bara vara! Men jag saknar krille, vi har inte umgåtts så mycke på kvällarna dom senaste dagarna
men vi får ta igen de i helgen!
Förkyldningen sitter kvar, men är dock inte lika snorig (intressant information va?) men hosta och ont i halsen nu.. alltså borde jag vara frisk om nån dag! Har blivit tråkiga hemmadagar nu när man inte orkar göra nånting..
Imorse var Oliver supergrinig, INGETING dög åt lille herr lindqvist, Shit var min tanke då, ska han vara såhär hela dagen så kommer jag nog inte orka (med tanke på min förkyldning) men de blev lite bättre efter han sovit "förmiddag" på 2 ,5 timme. Och sen kom svärmor och hälsade på, hon tog med sig lillen ut en sväng.. Men dock så blev de inte så mycke vila för min del då utan de blev till att städa och duscha. Men de var skönt ändå, tack svärmor :-) snart ska oliver få åka till ramsjö och sova över, nån dag när krille är ledig och jag är frisk så vi får lite ensamtid!
Nu får man ingeting gjort på dagarna för man måste passa Oliver hela tiden, han kryper överallt och han fortsätter att dra sig upp mot grejer! Han slår sig ju så när han ramlar :-(  
Sitter här och funderar på om jag ska beställa filmen "män som hatar kvinnor", vill verkligen ha den! Men som alltid så saknas de pengar, tycker inte om att vara pank.. Eller ja, får ju snart föräldrapenning men jag måste köpa lite grejer åt Oliver så självklart kommer de i första hand!

Varför skaffar man fyra barn om man inte orkar med dom? ... Som sagt, vissa borde inte ens ha ett barn...
Nu gör jag kväll, tjing!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Har fixat män som hatar kvinnor nu,ska se den i helgen. kanske ikväll.

PS: den finns på

www.tankafett.com

2009-08-21 @ 05:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0