Flyttning..

Uscha, är helt slut efter helgen.. och ändå kunde ju jag inte göra så mycke utan var ju tvungen att låta annat folk hjälpa till.. dåligt samvete fick jag då :-(  men jag är evigt tacksam till ni som hjälpte oss flytta, de var ju en hel del grejer men gick ju fort ändå! Ni var så duktiga och ni är guld värda!
Tack till Bea, Lina, Peter, Micke, Jimmy, Dan!  Och krille var duktig han också!  ;-)  och lilla junior såklart som var med och gjorde dagen mycke roligare, den lilla sötnosen!
Och min mamma och syster var hur snäll som helst som hjälpte till med städningen på borgargatan, eller ja dom tog i princip allt medans jag bara hjälpte till lite! Jag har världens bästa familj och vänner..

Men ingen bebis ville komma ut i helgen heller.. var ju nästan stensäker på att de skulle komma igång när de var flyttdags, men icke! den trivs fortfarande som fisken i vattnet där i magen..



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är en liten solstråle elin :)

2009-02-02 @ 22:28:38
URL: http://www.metrobloggen.se/beaslifebook
Postat av: Jennifer

Men Elin!

Kan du inte försöka locka ut den med nånting? Prova muta den med nånting som du tex vet att krille skulle göra vad som hellst för ;-)

2009-02-02 @ 23:09:55
URL: http://nonnas.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag sitter här med spänd förväntan tills bebisen kommer :) vad bra att det gick bra att flytta..

2009-02-03 @ 08:11:17
URL: http://andreashjort.blogspot.com
Postat av: catrin

vilken tur att ni hunnit på plats, han kommer säkert på torsdag! Loke väntar med spänning på sin nya polare!

2009-02-03 @ 12:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0