Ajaaaaj...

... jag har sååå ont i armarna! Sjukligt ont nästan...
Tänk att man kan få sån träningsvärk av att spela wii :-D

Önskar jag hade mer pengar just nu, måste köpa några byxor eftersom jag har sönder alla jag har! och så är jag ju fortfarande för fet för dom gamla byxorna.. men jag får ju skylla mig själv, har inte ansträngt mig heller för att gå ner i vikt.. kommer nog tids nog :-)
Ifall måste jag nog ta en raid till stan när jag får pengar, oliver behöver ju lite nya leksaker också! nånting roligt att bita på och prassla med!

Var ute och gick med therese idag, var riktigt trevligt att träffa henne igen.. var länge sen!
ska träffa bea nån dag också, vill ju höra om hennes resa till norge :-)
undra om man borde slå igen den här dumburken och göra alla "måsten" man har här hemma? men ack så lat jag är just nu så de skjutar jag på till senare eller en annan dag!

Läste ni om 11 månaders bebisen som blev påkörd? Gud vad hemskt de var.. stackars barn, stackars familjen! hur ska man kunna leva med att man har kört över en barn? kan inte ens tänka mig.. ryser vid tanken!

Nu ska jag slänga mig i badet, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0