Bad = tortyr

Oliver hatar att bada! Jag förstår inte, trodde faktiskt alla ungar älskade de...
Jag skulle vilja få in som en rutin att bada han på kvällen innan läggdags men går ju inte eftersom han skriker
som en stucken gris när han badar, iaf med mig.. går väl kanske inte att bada han varje dag heller med tanka på hans torra hud (de är väl typ de enda han fått från mig, suck) han tycker inte ens de blir lite roligare med badleksaker heller!
Och hur ska jag kunna bada han snabbt och effektivt när han har en hel kaluffs som ska tvättas? Hmm..
Badningen får nog bli hans pappas uppgift hädanefter ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha, smart ;) Pappan måste ju göra nåt också, och vem har sagt att dom ska behöva göra det roliga bara?? hahaha.

2009-07-30 @ 16:15:46
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0