De onda förflyttar sig!

Från halsont till öronvärk, stackars lillälskling min!
Fick ju åka till läkaren igen imorse eftersom han haft så ont inatt, och då var halsen bättre men sämre med ena örat! va, ska han aldrig få bli frisk?? stackarn.. men han äter ju lite mer nu iaf :-)

Och idag lärde jag mig att man inte ska ha nånting som kan gå sönder i närheten av lillen, han rev ner min tallrik med gröt i golvet idag! busungen.. men både frukosten och tallriken var bara att kasta! men man lär sig av misstagen :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst är det så! :) Det där är MIN bäbis det. Synd du är allergisk, annars hade du fått träffa han. (Andreas nämnde nåt om det.)

2009-07-09 @ 20:41:14
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0