Hate it!

Uscha vad jag vantrivs med mig själv... Hatar min kropp!
Men för att de ska bli snäppet bättre så är de väl bara träning som gäller men när tusan ska man ha
tid till de? och när ska man ha råd? .. inte just nu iaf..
Känner mig äcklad av mig själv, vill inte se mig själv i spegeln.. Hela jag är som en degklump! usch å fy.. men de är väl sånt man får ta efter man fått barn, men man önskar ju man kunde få sin gamla kropp tillbaka..

Har ju så svårt att gå ner i vikt också så jag får nog dras med tjockmage...

Aja nu är de slutklagat, ska ta och krypa ner i sängen istället.

Kommentarer
Postat av: moster ika

behöver du verkligen gå ner mer i vikt? du har ju redan gått ner massor... jag tycker du är fin som du är, och det finns det många fler som tycker. Tänk på det!

2009-07-23 @ 09:44:17
Postat av: Andreas

Det är som mig det, gått upp som tusan.

Men jag kallar det för nöd reserver till sämre tider :)

2009-07-23 @ 12:02:03
Postat av: Emma

Ja inte är de lätt inte. Det är omöjligt för mig att gå ner i vikt. Brukar tänka varje måndag att nu ska jag hålla igen med det goda, men så dyker det ändå alltid upp nåt gott jag måste smaska på! Typiskt! Och träning är dyrt, jag köpte ett gymkort (det har inte ens gått ut än) men är aldrig där, har inte tid och lust alls

2009-07-23 @ 17:28:08
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja kuppen blir ju imorgon då vi ska till Ånge, men de kanske jag inte ska säga?! Vi måste ju göra det snyggt så du inte märker att han försvinner ;)

2009-07-25 @ 10:02:48
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0