Jävla jordgubbe..

... eller om de nu var magsjuka??
Oliver börjde kaskadkräkas igår, flera gånger.. tillslut så var han likblek och bara stirrade, orkade knappt blinka..
Mamma ringde sjukrådsupplysningen och dom tyckte vi skulle fara in eftersom han är så liten och de gjorde vi.. vi var där ganska snabbt, medelhastigheten låg nog lite högre av vad hastigheten är men de skit vi i! vi ville bara att Oliver skulle få hjälp, han såg ju nästan döende ut..
Ifall så kom vi ner men då var han lite bättre, vi fick komma in rätt snabbt och dra historien om när han började kräkas, hur mkt osv.. Träffade två-tre sköterskor och sen efter många om och men kom läkaren.. de var bara kräkningarna som var felet, han var frisk i övrigt så dom kunde inte göra så mycke...
Och att han kaskadkräktes där i rummet våret efter han fått lite mat så nu får vi skedmata han så han inte får i sig för mycke för snabbt..
Men de slutade med att vi fick åka hem för dom ville inte lägga in han eftersom han inte var uttorkad och såg relativt pigg ut, ja vi kunde ju ha fått legat på patienshotellet men de är DYRT! 545 kr för ena föräldern och 245 för andra, per natt! nej då for vi hem istället och hoppas på de bästa..
Just nu ligger han och sover, de behöver lillstackarn...
Men vilken ångest och panik jag får när han blir sådär dåligt, tårarna kommer på en gång för de är så jobbigt att se han sjuk! jag blir nästan sjuk av att se han sjuk.. man måste rycka upp sig och ge sitt barn de bästa man har, kärlek och omvårdnad!

Oliver är mitt allt, mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken tid kom ni dit?

Jag jobbade dag då, var synd att jag inte jobbade kväll så jag hade fått träffa dig och oliver.

2009-07-16 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0