Övik och en morgonpigg son!

Varför åker man på bilbingo när man känner på sig redan innan att man inte kommer vinna? Jo, för hoppet finns alltid där.. och sen när man inte vunnit så tänker man "nästa gång så jävlar vinner jag"...

Imorgon ska vi till övik och bestämma kök, spännande! men gruvar litegranna för att lämna Oliver hemma med sin farmor, inte just för att han är med sin farmor utan bara de att vara ifrån han så länge.. de blir ju hela dagen och så länge har jag aldrig varit ifrån han! kommer kännas konstigt, tänkte först ta med han men en jobbig bilresa och sen sitta med oss på "mötet , de blir ju lite besvärligt.. men nån gång ska jag ju måste vara ifrån han en hel dag och jag måste nog ta tjuren vid hornen och göra sig av med första gången nu! de går säkert bra sitter jag och intalar mig.. de går bra! de går bra!.. tur också att Oliver har blivit frisk för annars hade jag inte velat åka, nu är han bara lite snorig.. och så har han fått för sig att kliva upp vid 5 tiden på morgonen, sjukt tidigt för mig så gissa hur trött jag då när man efter halv sex har masat sig upp! Mer som en levande död än människa.. men de är ju dags att börja vänja sig! Fast idag fick jag ju faktisk sällskap av krille där på morgonkvist, kändes lite bättre då att vara uppe tidigt! 
Men just nu önskar jag mig en riktig sovmorgon, är såå trött! känner mig helt slut.. känns som jag går på dom sista krafterna, måste nog ta och skaffa mig nå vitaminer som kanske hjälper mig bli pigg! vill ju orka med mina älsklingar..
 
Och idag blir lillprinsen 5 månader också, sjukt fort de har gått sen han föddes! min älskling..

Sitter och funderar på när jag ska börja jobba igen, blir jag hemma ett år eller ska krille ta över med sin pappaledighet? helst vill jag ju inte börja jobba än men vill krille vara hemma så ska han få vara de.. äsch de återstår att se.. 

jag behöver nya kläder! sjukt att jag alltid har sönder mina.. måste vara för fet för annars skulle dom då fan inte spricka! måste till att åka till stan och shoppa, kanske får göra de på lördag när vi ska till söta maja :-) han vi ska ju självklart träffa hennes föräldrar också! och säkert en hel släkt för hon fyller ju 2 år stortjejen! 

nu ska jag lägga in lite bilder.. tjing! 

Micke in poolen, och skeppet som han och jag försökte dränka!



Oliver med momma på altanen! De var åska och regnade så han fick låna Mickes gamla morgonrock :-)



Min älskade trollunge!



Kärlek!



Den här fina tavla har min kusin Viktoria sytt åt oliver.



Morgonbus... :-)



Nu är de natten för mig.. Trötter, de är jag de!
Gonatt världen!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vilka härliga bilder. Och vad han va lik morfar micke när han ligger själv på magen...

2009-07-13 @ 08:34:13
Postat av: Emma

Men han är verkligen bedårande lillen din!!!!!! Har jag ju sagt förr, men tåls att sägas igen :)

2009-07-13 @ 20:40:01
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Malin

Men gud vilken söt liten kille du har! Så häftigt att han har så mycket hår. Och jag som tycker att min Vilmer har mycket :)

Oj, det var skillnad i vikt ja. Jo, han blir tung att bära runt på sen när han lir större misstänker jag :)

2009-07-13 @ 22:19:07
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0