Kök, skor och gymnastik!

Helt slut efter en snabbvisit till Övik idag, for dit och sen var vi där kanske två timmar och sen hem!
Så nu är vårat kök klart, förutom tapeter och kakel då.. Men allting annat är bestämt! De kommer bli såå fint, jag längtar efter huset nu... Hoppas allting annat blir lika bra!
Och de gick faktiskt bättre än väntat att lämna Oliver hemma med sin farmor.. visst, de var jätte jobbigt att lämna han imorse när han var trött och lite sur.. tokskrek en stund innan vi skulle fara men han slutade efter en stund..
jag saknade han jätte mycke hela dagen, trollungen min!
Köpte ett par skor till lillen också, dock väldigt stora så de dröjer nog bra länge innan han kan ha dom! men jag köpte dom mest för att dom var så sötsnygga ;-)



och såg hade ju gossen lite gymnastik här på kvällskvisten, tror han vill slippa stelheten som hans pappa har ;-)




Tänkte bara uppdatera lite kort innan jag ska göra kväll.. för nu är jag sådär trött igen! tss..

Gonatt världen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var väl det jag tyckte också ;)

2009-07-14 @ 04:53:57
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Snygga dojor åt lillkillen ^^

2009-07-14 @ 16:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0