Trotsålder redan?

Kan ju tro att Oliver har hamnat i trorsåldern redan..
GIck inte bättre att få Oliver att bada med pappa, skrek så han skakade.. ska försöka duscha han imorgon så får vi se hur de går.. nån annan som har nån idé annars?
Var iväg och skulle väga gofisen idag, världens hysteriska utbrott hade han under hela tiden.. både han och jag var sjöblöt av svett innan vi var därifrån, och då hade vi inte tagit nån längd på han för de gick inte när han skrek som han gjorde! skit konstigt, han har aldrig skriktigt sådär på bvc förut, han har brukat gilla att ligga där och stirra på tupparna..
Iaf så hade han gått upp bra, 340 gram på två veckor och de är helt kanon för att vara Oliver. Så äntligen har han gått över 7 kilo. 7100 g för att vara exakt! :-)
Nu har han somnat, och inte ätit på över 5 timmar! och han brukar inte klara sig mer än 3 timmar så nånting är väl fel.. han har varit små grinig hela dagen, funderar på om de är nån tand men de har jag trott länge nu.. återstår att se!

Imorgon ska jag nog leka trädgårdsmästare på våran tomt i alby, ska flytta på några buskar! måste nog ringa syster och höra om hon vill hjälpa till, hon kan sånt där hon...
Fan va duktig krille har varit, först jobbar och sen ner till gården och rivigt ett av våra uthus (eller vad man nu ska kalla de) han och jimmy har slitit ont! duktiga pojkar :-)

Therese och jag ska åka på bingo nån dag, man känner sig lite som en pensionär då men de gör inget för de kan vara skoj ibland, man kan ju vinna! ;-)
Nu ska jag bege mig mot tv:n för att kika på unga mödrar !
Gokväll..


Kommentarer
Postat av: Catrin

Loke hade oxå en liten period då det inte va roligt att bada.. Så ha du tur så går det över!! Ta hand om er!

2009-07-30 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0