Kvällen

Oliver sover, har gjort sen åtta, och jag sitter i soffan!
vad kan man göra om kvällarna när sötpojken somnar så tidigt? måste nog testa att få han somna för kvällen i vagnen nån dag framöver, för nu när de är sommar och fint väder vill man ju kunna vara ute.. fast jag har ju ändå inget att göra så de kvittar väl egentligen..
ibland undrar jag när jag ska få "egentid", att kunna gå ut utan Oliver en stund, men de kommer när de kommer :-)
jag älskar min son mest av allt i hela världen och älskar att umgås med han men ibland vill man kunna göra nånting själv för att ladda batterierna..

Nu ska jag lägga mig i soffan och skrapa lotter :-)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejhej!! Självklart ska du ha din egen tid. Man måste ha den för att orka med hela dagarna. Säg bara åt Krille att nu blir de inge garage för jag ska göra nånting så du får ta Oliver. :o) Nyttigt för er alla tre. Tar igen min egen tid nu ja, önskar att ja hade börja gjort de tidigare. Men men, känns bra nu iaf. :o) Kommer in å hälsar på nån dag till veckan kanske om ni är hemma. kramar

2009-06-26 @ 00:30:27
URL: http://malinw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0