Regndansen?

Vem tusan har dansat regndansen nu då? för nu kom regnet också, så jääävla typiskt! säkert bara för att jag och bea skulle ut och gå sen.. såhär är de jämt när vi ska ut, regnet förföljer oss! jag hade för mig att de skulle vara finväder i veckan, ingen bra start på de nu iaf!
Nu har midsommar helgen gått.. vart inge större firande, var bara ner på Alby IP och kikade lite på de dom ordnat där och sen bjöd mamma på mat..
sen tog jag, mamma och oliver bilen och for till krog för att hälsa på lena, anders, mattias m.m.. och andreas var ju också hemma så de var kul att träffa dom allihopa.. :-) var lite synd att inte emma var med men jag har ju funderingar på att åka och hälsa på dom där i s-vall!
sen var jag och krille på bingo igen igår, vann inget som vanligt! bättre lycka nästa gång när nu den gånger blir..

Imorgon kommer husgubben igen, ska blir spännande att se vad han säger.. Och då kommer Håkan och Kristina upp så dom får nog ta oliver på en liten sväng så vi kan koncentrera oss på vad husgubben säger.. svårt att göra de när man har en livlig pratglad lite krabat i knät ;-)
alltid när jag sätter mig här för att blogga lite så har jag aldrig nått att skriva, ändå händer de väl saker i mitt liv också men jag kommer aldrig ihåg de när jag ska till att skriva av mig här... aja..

GRATTIS till min kusin Andreas som fyller 25 idag! :-)

lilla sötnosen...




.. är nu såhär stor!



Kommentarer
Postat av: Andreas

Tack för det :)

Vi ser verkligen framemot att få besök av Er.

2009-06-22 @ 14:16:33
Postat av: Jessica

hmm, kanske de, men de är ju så mycket kvar..!

2009-06-24 @ 22:18:41
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0