Dålig dag.

Idag har de inte varit nån bra dag.
Dagen började med att Oliver fortfarande hade feber, tredje dagen. Vi klev upp vid åtta efter lite mys i sängen, sen frukost och sen busade vi lite.
Vi halv tio så var lillen trött så då gick vi till sängen för att vila, men då blev de fart igen. Så pass mycke fart att lyckades göra en kyllerbytta ut från sängen. Gud va hemsk de var, jag hann inte få tag i hans benen när jag såg att han skyndade sig mot kanten.. Oliver satte sina händer på på sängramen och med den fart han hade så for han framåt men benen for över han så de blev en kyllerbytta utför sängen :-( han landade på rygg och jag tror inte han slog huvudet så hårt. Hoppas jag iaf! De var så hemskt att se, stackars min lilla sötnos! Sen när Oliver lugnat ner sig så blev jag så himla ledsen för att jag inte hade större koll på han, jag kände mig som världens sämsta mamma.
Och senare på dagen så råkade han klämma fingrarna. Så för Oliver så hade de nog varit sämsta dagen på länge.. Och febern håller fortfarande i sig så nu fick lillen alvedon, sen blev de välling i sängen så nu sover hans så gott. Så vi hoppas på en bättre dag imorgon.
Nu ska jag ta och göra lite nytta, diska och starta en tvättmaskin. Tjing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0