Denna blogg är tråkig!

Måndag, en ny vecka... Undra om den här kommer rusa iväg som alla andra veckor, kan ju tänkas att de blir så.. Funderar på vad man ska hitta på med hela veckan lång, förmodligen inte mycke. Nu är tiden som hemmamamma snart slut tror jag, på gott och ont! Hade jag haft ett arbete jag trivdes med så hade de inte känts så förjävligt att gå tillbaka, men nu när man ska på posten och slita arslet av sig så känns de mindre bra! de är nog bara nu jag tycker såhär, de går alltid mycke bättre när man väl börjat arbeta igen.. Varför ska de vara så svårt att ta sig för att börja plugga? Förmodligen för att jag känner att jag inte kommer klara av de, jag har aldrig varit så duktig i skolan..

Helt otroligt vad tiden rusar iväg, Oliver blir åtta månader idag. storkillen min!
Oliver hade feber i helgen, stackars liten, men nu är han pigg och alert igen! Tror de var tre dags-feber för han fick en massa prickar nu som man tydligen får efter de.. Huvudsaken är att han mår bra och de gör han, han är lika full i f***n som alltid ;-) hehe min lilla sötnos!

Ibland undrar jag hur de kommer sig att man låter den man älskar och lever med, får ta skit som egentligen inte är menat till den? Är de för att man känner att man våger visa irritation och surhet mot den man känner bäst? Och att den oftast finns där när man blir irriterad? Jag tror att de oftast är såhär i relationer, tråkigt nog! Men med kärlek kommer ofta en dålig baksida, men de är de värt!

Nu ska jag äta, sen bada.. Och sen kika på sista avsnittet av svenska hollywoodfruar!
Ska lägga upp lite bilder nån dag så bloggen blir lite mer intressant..

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Du är inte tråkig min vän!

2009-10-13 @ 11:14:49
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klart du klarar av att plugga. Herregud JAG klarade universitetsstudier. Va har du för plugga-planer då?

2009-10-16 @ 10:02:26
URL: http://www.frejafidili.blogspot.com
Postat av: Malin

Den är inte alls tråkig! Jag kan vara tråkig som inte ens har en blogg ;-)

2009-10-17 @ 18:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0