Trötter

Jag är trött! Idag är jag så himla trött..
Natten var den sämsta sen Oliver hade problem med halsen...
Oliver vaknade två gånger och gallskrek rakt ut och slutade inte heller, han fick alvedon och sen fick jag vagga han till sömns. Han är inte alls okej, och nu vill han inte äta heller. Jag hoppas verkligen inte han får sådär ont i halsen som han hade sist! Stackars lillgosen min..
Och eftersom ingen av oss fick nån speciellt bra sömn inatt så åkte vi aldrig till stan som vi hade tänkt.. Men om Oliver sover bättre inatt och äter nånting så kanske vi far imorgon, vi vill ju iväg och välja kakel och klinker nu till huset.

Har egentligen inte nått nytt att uppdatera er om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0