Vaccination.

Jag är inte spruträdd, jag är inte rädd för att medicinera när de behövs.
Men varför är jag nästan skräckslagen inför att vaccinera mig mot svininfluensan? Borde jag inte vara mer rädd för att få "svinis" än att vaccinera mig mot den? Jag är konstig helt enkelt!
Kanske är de därför att jag inte tar den svininfluensan på allvar och tror att den inte ska drabba just mig. Och om jag ska iväg att vaccinera mig så blir allting så mer verkligt.
Och så är jag livrädd för att jag ska få några biverkningar av sprutan, jag får för mig att dom skulle vara värre än själva svinisen.. Ja ni hör ju vad jag är konstig!
Men för både min och Olivers skulle ska jag masa mig iväg och ta den där sprutan! (är ju faktiskt med i riskgruppen, även om jag inte känner att jag behöver ta den för min skull)


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag känner faktiskt samma sak, jag är mer rädd för biverkningar än för själva influensan!

2009-10-15 @ 16:43:46
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Catrin

men nu är sticket över vännen, jag ha lagt in på telen att vi ska iväg igen om 3 veckor.

2009-10-15 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0