Vilsen..

Jag känner mig ur form! Helt enkelt UR FORM! och de stör mig.. För nu är de inte fysiskt, utan psykiskt ur form jag känner mig. Känns som jag inte passar in nånstans längre, att jag är mittemellan allting...
De känns som de finns två världar för mig, en där jag är mamma och umgås med andra mammor och sen har vi den andra världen där jag fortfaranade är mamma men ingen annan är de.. Och de är väldigt sällan dom världarna slås ihop. Och jag vet inte riktigt, de känns inte riktigt som jag platsar i nån av dom för tillfället! :-/
Men jag vet att vart jag har min plats, och där älskar jag att vara, och de är hos min älskade Oliver. Där vet jag att jag aldrig kommer känna mig illa till mods eller kommer aldrig vilja släppa för de är där jag hör hemma. Med min älskade rara unge!

Dock så är jag avudsjuk på min mamma nu, hon är på Ullared!! Vem skulle inte vilja åka dit för att shoppa? Längtar tills jag ska åka dit, vet dock inte när de blir man jag längtar endå :-)
Jag skickade med mamma en lång lista på grejer som hon skulle få handla åt mig..
Och jag måste ha världens bästa mamma! Jag fick pengar av henne igår för att jag skulle handla mig ett par skor, hon tyckte väl så synd om mig så ständigt går med skavsår.. Men nu sitter jag med ångest och känner att jag inte kommer kunna använda dom pengarna så jag ska nog lämna tillbaka dom, för jag har ju pengar egentligen som jag kan använda om de skulle krisa så jag tar hellre dom än tar mammas pengar! Jag har så svårt att ta emot grejer från nån, de bara skriker stopp i mig då..
Aja.. Nu ska jag åter gå till en bok som jag lånat från catrin :-) (catrin, jag är snart inne på sista boken så du kanske får tillbaka dom till veckan! ;-) tsss. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Unna dig ett par skor nu...

2009-10-02 @ 20:17:16
Postat av: Catrin

härligt babe! sen är det bara att se ettan så du kan följa med mej på uppföljaren 20 november ;)

2009-10-03 @ 21:32:43
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0