Aaaaaaj...

...AJ AJ AAAAAAAAJ! Jag har ont på mina hälar, jäkla skavsår och blåsor som sitter där! Så nu får man väl gå i tofflor tills dom läkt och jag har råd att köpa nya skor.. vilket blir då jag har börjar jobba igen alltså, suck! Aja men ska väl härdas..
De är en massa jag skulle behöva, jacka, skor, byxor, linnen är bara några grejer av allt.. men tids nog kanske man har råd att köpa nånting åt sig själv.. De låter som jag tycker synd om mig själv nu, de gör jag kanske också för tillfället.. jag skulle på skavsåren ;-)
Oliver behöver också lite grejer men tur så ska ju hans momma ner till ullared och då får man passa på att skicka en lång lista med grejer han skulle behöva.. och pengar förstås ;-) kan ju inte låta momma köpa alltför mycke till lillprinsen..

Kanske ska till stan på lördag, jag är riktigt sugen att gå på bio... ska övertala älsklingen att följa med isf, om inte övertalning funkar så man får jag muta.. haha!

Pratade med Jossan igår, gud va kul de var.. Jag saknar henne, måste nog skärpa till mig och ringa henna oftare!

Hungrig igen, så nu måste jag ta nånting att äta :-D Tjing!

Kommentarer
Postat av: ak

Du kan ju alltid få ett par dojjor av mej. synd att ja kanske ha lite större fosingar. :-P Jag har för en hel stad i min hall. och det är inge skämt.

2009-10-01 @ 11:54:56
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Jessica

ja, den där bilden blev ju asgullig! framtida par, hahaha.

2009-10-01 @ 20:34:04
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0