HLR

Har nu nattat Oliver, han var riktigt trött! Inte så konstigt med tanke på att han bara sovit en gång idag och han är van att sova två gånger.. Kanske han vill börja att bara sova en gång om dan? Vem vet.. Storpojken min :-)

Krille och jag var iväg på HLR nu på eftermiddagen, som vanligt så gruvar jag mig alltid för sånt där men de gick bättre än förväntat! Känns skönt att gå så man vet hur man ska göra om de en ful dag skulle hända nått.. Och medans vi satt där och Kerstin visade på smådockorna hur man skulle göra så var de hela tiden Olivers ansikte jag såg framför mig. Min värsta mardröm är att de händer Oliver nånting så jag måste göra de här på han, men tur att man kanske kan de nu men jag vill absolut inte behöva använda min kunskaper!
De är bra att man lär sig dom här kunskaperna, men när jag satt där kändes de så himla lätt att nånting sånt där skulle hända! Bara Oliver hittar nå olämpligt att stoppa i mun så kan de vara hänt :/ vill inte ens tänka tanken! uscha..



Kommentarer
Postat av: Jessica

usch, hade också velat vara där! men jag har blivit förkylkd IGEN så jag fick ju inte komma.... :( men jag fick dom att lova att höra av sej om de blev någon mer gång så vi fick komma då istället.

2009-09-17 @ 21:55:19
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

ja, fast dom sa att jag inte fick komma eftersom jag hostade, hade lite feber och snorig/ont i halsen. Så dom sade att jag inte fick komma.

2009-09-18 @ 09:49:54
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja visst är vi! :) Man måste ju röra på fläsket så man får ner helgens chips :) hihi

2009-09-18 @ 10:08:15
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0