Idol..

Kikar på Idol nu, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta program! Men tittar gör jag :-) Kommer säkert följa de hela säsongen bara för att jag nu har tittat varje kväll.. men man har ju ändå inget bättre för sig om kvällarna!
Sitter även att funderar på dedär med träningshuset, känns lockande men tänk om de blir som förra gången då jag bara la av.. Men just nu är jag lite mer motiverad, iaf för stunden. Ska prata med the work imorgon om dom fortfarande betalar en liten del, vore kanon för de blir de ju inte så dyrt för lilla mig.
Idag har vi varit med therese och troy, först en promenad på morgonkvisten och sen gick vi och gungade och bara va. sen gick vi hem till dom och bara var social.. en vanligt dag i min vardag nuför tiden, fast egentligen inte! en vanlig vardag är att gå ut en gång om dan och promenera och sen vara hemma med vilddjuret mitt ;-) Men nu börjar jag bli lite rastlös och tycker inte om den här lägenheten så nu kommer vi ut fler gånger om dan, ganska så skönt..

Haha gud vad sur en del blir i Idol! Man kan inte göra annat än att skratta åt dom, en del tror dom sjunger sååå fantastiskt, men de gör som såklart inte, och blir gaaalen när juryn säger sanningen! Visst ibland är dom kanske lite hård men de måste dom ju vara för att en del ska förstå..
De där programmet skulle jag inte ställa upp i för vilka pengar jag än blev erbjuden :-P

På torsdag ska vi på HLR på barn, ska bli en verkligen bra erfarenhet! Kan ju tyvärr nån gång kanske komma till användning..
Äsch nu har jag inte nå vettigt att skriva (like always) så jag tackar för mig för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Han ska jobba som delgivare på Kronofogden. Tror det kommer att passa honom bra faktiskt :)

2009-09-16 @ 08:50:15
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp IKEA fortfarande för mig :)

Nu är det absolut på tiden för ett besök tycker jag!! :) Augusti är redan över ;)

2009-09-16 @ 19:26:13
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0