Min dag.

Oliver sover, jag tänkte snabb blogga lite.
Är ju fortfarande hos mamma eftersom krille jobbar natt igen, men nu är de sista natten så sen beger vi oss hemåt för att vara med storälskling..
Blev ju stan idag eftersom jag hade tid till läkaren, de gick bra.. Dom flesta proverna var bra, men fick gå och lämna nytt blodprov för att ett var lite sämre än vad de borde vara så dom skulle dubbelkolla. Men hon var nöjd i övrigt, hon förstod faktiskt hur jobbigt de varit och hon tycker inte jag ska pressa mig alltför hårt för då orkar jag inte med mig eller min lillälskling. Men dock så glömde jag ju prata med henne om de jag var tvungen att prata med henne om, men skickade mejl till min sköterska när jag kom hem så de ordnar sig säkert!
Och sen ställde jag ju mig på vågen, jag höll allvarligt på att börja grina! De var inte långt ifrån.. men på vägen hem föll en droppe eller två, nu MÅSTE jag verkligen ta tag i de här! MÅSTE MÅSTE MÅSTE...
Så vad ska man börja med för träning? Lite problem med de här, träningshuset är ju bra men lite dyrt för en hemmamamma som mig.. grottan är lite tråkigt för de är ju mest bara styrketräning, promenader räcker inte för att jag ska gå ner i vikt! Hmm.. Och så har jag ju de stora problemet, jag kan inte träna i grupp! Jag får sån panikångest av att träna i grupper där jag inte kan sluta när jag känner att jag inte kan nå mer. Visst, man kan väl sluta träna precis när man vill i grupper också men jag kan inte de, jag känner mig pressad att fortsätta tills de över. Vet fan inte hur jag ska komma över de här!
Åter igen tittade jag på en ny mobil i stan, och åter igen så kom jag inte hem med nån! Blir nästan förbannad på mig själv när jag inte unnar mig en ny när jag behöver och vill ha. Hela tiden kommer tankarna upp om att de finns så mycke annat och nödvändigare saker som jag eller Oliver behöver!


Ja, de känns lite halv deprimerande just nu.. Blää! Men de ordnar sig väl..

Kommentarer
Postat av: Therese

Om du känner att du vill prova träningshuset ändå kan vi gå tillsammans. Jag går alltid dit själv. Efter man har gått 1 gång så känns det bättre sen!! Jag va också gruvsam att träna i grupp till en början men det går över, jag lovar!!

2009-09-11 @ 21:33:44
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag skulle vilja börja träna på antingen träningshuset eller Grottan.. Men skulle aldrig falla mig in att gå dit själv :p Är nog för feg för det :) Men promenader är ju helt ok det också :)Men du ska absolut inte ha ångest för du är så fin som du är :)

2009-09-11 @ 22:39:31
URL: http://maadeleiine.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Promenader räcker längre än du tror! :) Bara man äter okej och promenerar en lång rask sträcka varje dag så ska du se att det ger resultat! Om inte annat kommer du känna dig mycket bättre.

2009-09-12 @ 07:55:06
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Anonym

promenader. pilatesboll. rockring (Du minns när man var liten?) cykla.



Jag har gått ner 15 kilo på två månader genom att kombinera dessa alternativ =)rockring ger fruktansvärt mycket!!

2009-09-12 @ 08:52:27
Postat av: Anonym

Jaaaa ni kan flytta till Ösd :-P

Så kan du å jag gå powerwalks..;)

Kramis..

2009-09-13 @ 10:42:42
URL: http://eyk.blogg.se/
Postat av: Jessica

inte ens nära att vara smal... :( det är så jobbigt, varför kan man inte gå¨enr i vikt av att ligga i soffan å käka godis, chips å pizza?? ;) haha. hade varit fin fint de!!

2009-09-14 @ 11:13:54
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0