Nothing..

Sitter hos mamma, har nyss kollat på idol! Hur kul som helst att titta på alla dårar som ställer upp.. måste nog följa den här säsongen tror jag, har ju hittat några bra som man måste hejja på! Tvnörd som jag är, haha!
Krille jobbar natt den här veckan och därför tog jag och Oliver vårat pick och pack till alby och sover här så Krille får sova ifred om dagarna..
Så vad har hänt på sista tiden? Inte mycke alls, därför jag bloggat så mycke.. Har inget vettigt att skriva..
Imorgon blir de stan, vet fortfarande inte om jag ska lämna Oliver hemma med hans älsklingsmomma eller om båda får följa med mig.. Känns inge kul att dra med han på sjukhuset när dom till och med har gjort besöksförbud där för smittrisken till svininfluensan.. och dra med han i alla affärer där alla äckliga influensabakterier finns vill jag inte heller, fan om jag skulle få han att bli sjuk!! Vill inte ens tänka tanken.. Jag kanske överdriver nu men varför utsätta han får sånt om man inte behöver..
Jag undrar när vaccinet mot svininfluensan kommer, jag kommer nog måsta ta de. Vill inte men är man med i riskgrupperna borde man nog göra de.. Nog om de!

Jag var på kyrkan idag.. :-( lika jobbigt varenda gång, när ska jag känna att de släpper åtminstone litegranna?
Jag minns min pappa med glädje och skratt, även med stor sorg som får tårarna att rinna.. Men oftast i min ensamhet för annars ska folk börja tröst och vad hjälper de, ingenting! Jag vet att folk bara försöker visa omtanke men för min del blir de bara jobbigare..

ÄR DE NÅN SOM VET HUR MAN LÅSER BILDERNA HÄR PÅ BLOGGEN????

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tror tyvärr inte att alternativ 3 kan existera i verkligheten. Chansen är så pass minimal att jag inte äns vågar hoppas =/

2009-09-10 @ 21:53:47
URL: http://jennifherkronhoffer.blogg.se/
Postat av: Blogg

Du låser bilderna genom att markera bilden och sen trycka på knappen som ser ut som en bruten kedja.

2009-09-23 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0