Jultomten

Hemma igen..
Hann till och med träffa älsklingen nån timme innan han skulle iväg och jobba! man får vara glad för de lilla ;-)

Gick bra idag, ögonen är i fin form.. inga förändringar där men ska ändå tillbaka om tre månader.

Ibland känns allt som de kommer ordna sig och ibland känns allt så hopplöst, att man är långt nere på botten.. vill ju bara kunna må bra för den mesta tiden ju! ska de vara så svårt?

Snart fyller gunilla 40 år, kalas kalas ;-)

Idag känner jag mig som en snäll människa, krille och jag gav krilles kusin Jimmy en julklapp.. lite i förtid men ändå.. var ju också ett tack för allt som han hjälp oss med på sista tiden! Och han vart jätteglad, tur de ;-) han fick iaf nånting han önskade sig och de kändes bra! Och jag kände mig lite som jultomten måste göra, hehe!

Kommentarer
Postat av: Jennifher

Han blev överlycklig ;-)

2008-12-17 @ 22:30:54
URL: http://www.team-millstreet.se
Postat av: Ida

Scccccccchhhhhhhhh....inte säga att jag fyller år....Hemskt....jag 40...nix...hjälp...nojiiig....ha ha

2008-12-18 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0