ledighet

Skönt de ska bli att vara ledig imorgon :-) är behövligt för jag är så himla trött nu!
Och ännu skönare att de är sista veckan på jobbet och sen är de tänkt att jag ska vara långledig! Förut tyckte jag att de skulle bli lite tråkigt att vara ledig och bara vänta på bebis men nu ska de bli riktigt skönt, behöver vila och få varva ner lite!
Klippte mig idag, skönt att få bort de slitna även om de bara blev en toppning :-) tyckte jag kunna unna mig själv de.. har ju inte gjort nå för mig själv på evigheter.. ska snart gå på ica och köpa hårfärg tror jag,. Borde man färga håret när man är med barn? Äsch de kan väl inte vara nån fara..

annars har dagen vara ganska som vanligt... inge nytt alls att skriva om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0