Staden..

Nu är man hemma från stan.. jisses vad jobbigt de är att fara dit stup i kvarten! men är ju typ bara 7 veckor kvar nu, vilket man kan tyda att den blir ungefär 10 svängar till innan bebisen kommer..
Men vart dock klar med julklapparna, känns skönt :-)

Och var ju på ultraljud idag, haha ungen är så stor så man knappt ser nånting! Konstig men så är de..  barnmorskan ser men jag satt typ bara och gapade för jag hängde inte alls med.. "här är hjärtat och där är magsäcken och där är lårbenet" och jag hade typ missat hela huvudet redan.. men huvudsaken är att allting ser bra ut och de gör de, en lättnad! :-)

Men sockret börjar dock vara dåligt men de kan beror på att jag har stressat så mycke på sista tiden, man har inte riktigt haft tid och ork till att försöka ens.. men nu ska jag hitta nya krafter och satsa allt den sista tiden som är kvar! som sagt, är ju bara 7 veckor..
träffade min vän  josefine idag, och hennes otroliga söta trollunge maja! hur trevligt som helst men nästa vecka ska vi hem till dom och hälsa på.. när man ändå är i stan och de har man inte så mycke att handla osv heller..

Och grattis grattis till Gunilla idag, som fyller år.. 27 fick jag höra att de magiska talet var, inte 40 som jag trodde :-P hehe hon är rolig hon! synd bara att jag inte kunde följa med och fira!

Nu ska de slås in julklappar, ganska mysigt  ändå.. även fast dom ser konstiga ut! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0