stora staden..

Sitter här och väntar på att mamma ska komma och hämta mig.. ska iväg till stan,  måste ha skjuts dit eftersom jag ska på ögonundersökning och då går de inte riktigt bra att köra bil efter den för man ser så jävla dåligt! Så mamsen fick offra en eftermiddag och följa med mig.. och Lena ska ju med också, lilla roliga lena :-)


Och imorgon, blää måste iväg på middag och vill verkligen inte! Hate...

Men snart leeeedighet, såå sköönt! Men vad ska man göra hela tiden, de är frågan de.. får nog ta tag i att träffa lite folk kanske, de som jag har lagt på hyllan ett tag nu..

Nu måste jag göra mig klar...

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Hoppas det går bra hos ögondoktorn. Du får berätta sen. :) På lördag ska jag till Ånge ... igen..

2008-12-17 @ 12:01:24
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0