Verkligheten...

De är ganska skönt att få skriva av sig lite, de brukar oftas kännas lite bättre efter de..
Just nu ligger man hemma i soffan och bara snorar, äckligt förkyld! skit tråkigt...

Ingen pappa, inget hus! Mycke som har försvunnit de här året..
Jobbigt, jag saknar min pappa varje dag och tänker på hur de kunde ha varit om han hade
fått levt idag! Tänk så lycklig han hade varit med sin Ida :-) de kan vara farligt att tänka såhär men
ibland måste jag få göra de.. jag vet att verkligenheten är en helt annat och den får man leva med resten
av livet.. Min pappa finns inte förutom i himlen och tittar på oss alla här nere på den tragiska jorden!

Och nu mitt och Krilles hus som brann upp, vi som verkligen var så förväntansfulla på att flytta dit! att får göra så fint
för oss och våran älskade bebis!
Våra drömmar gick i stöpet och nu vet jag inte vad jag ska göra.. man är som i trans! Ingenting funkar, man går som i
en dimma hela tiden!
Återigen så önskar man att verkligenheten vore en annan..

Verkligenheten är hård och brutal...

Kommentarer
Postat av: ida

Hej solstrålen! Du vet ju att du är det för mig... Livet är hårt o brutalt..Jag önskar varje dag att din pappa vore kvar, men jag vet att det är inte så....Tänkte idag på hur det skulle sätt ut med när jag och micke skulle klä julgran....Det skulle aldrig ha varit runda kulor utan hjärtan som skulle ha hängt i granen..Han var ju sån..Hoppas det löst sig något för er två med lägenhet..Tänker mycke på er! Kramen till dig från mig!

2008-12-12 @ 20:41:24
Postat av: Anonym

Jag undrar vem den här Ida är?

2008-12-18 @ 10:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0