Brrr...!

Fy vad kallt de är idag! har varit ut och nu sitter man här nästan känner sig frysen ända in i märgen! Hua, nu går jag nog inte ut nå mer idag.. brr!
Jag känner för att hälsa på nån och dricka kaffe men har ingen bil och jag orkar inte gå ut i kylan igen, som sagt!  men ska ju träffa bobbis imorgon har jag bestämt så ska nog se till att få lite kaffe där ;-) hehe..
hoppas de blir fint väder med mycke sol så man kanske kan få lite färg på sig, vill inte vara en blekfis längre!

var på bvc imorse, känns så mycke lättare efter man varit där för man får se att dom växer som dom ska.. nu är oliver 59,5 cm lång och väger 5500gram.. han hade gått upp 290 g så de kändes jätte bra :-)

igår var jag på bio.. "män som hatar kvinnor" kanon bra faktiskt.. den rekommenderar jag att ni ska se! den var nästan två och en halv timme långe men den kändes inte så lång för de hände nånting hela tiden.. och medans jag var på bio så fick krille vara med oliver och de gick jättebra! oliver fick matas med ersättning för en gång skull men de dog han ju inte av :-)  de var skönt att gå iväg att göra nånting som jag verkligen ville göra men gud så jag saknade oliver! jisses... han har ju i princip vara med mig hela tiden sen han kom och nu var jag ifrån han i flera timmar och de kändes.. men han fick ju vara med sin pappa och de var nog bra för dom båda :-)
ikväll ska jag försöka få oliver att somna tidigt så jag och krille kan få lite tid för oss själv! de känns som vi skulle behöva de.. att bara mysa vi två!


min sötnos!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Det är väl skönt att ut och göra nåt på egen hand med :)

Oliver är verkligen helt bedårande ju :)

2009-04-08 @ 17:41:30
Postat av: Emma

Jag & Andreas ska kidnappa den lilla gofisen du har har vi bestämt! ;)

2009-04-08 @ 17:43:28
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, Oliver är ju större än Tuva...! Förra veckan på vägning och mätning så var hon 56 lång och 5010gram :) Sån där kofta som han har, som en liten isbjörn, håller svärmor på att stickar åt Tuva som hon kan ha till hösten/vintern :) Dom är toksöta. Oliver är verkligen ursöt!

2009-04-09 @ 10:54:54
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0