Vårväder!

Vilken väder vi haft i helgen.. helt underbart alltså! Kanon! Har varit hos mamma hela helgen nästan för krille har ändå varit ut på äventyr.. älskar att vara ut när de är så fint väder men de är svårt när oliver är så liten för han tycker de är jobbigt att vara i solen! men blir nog bättre när han blir lite större..
Och lite solbränd har jag nog blivit!.. så slipper man så ut som en blekfis!
så de är väl typ de enda jag har gjort i helgen, varit ute..
Idag ringde jag kärringen som måste fixa till en massa papper sen jag sålde lägenheten på ängsvägen så jag inte åker på restskatt.. vilket jag nog kommer göra för hon tyckte jag skulle deklarera ändå så skulle hon titta över de där snarast möjligt.. blir nog bara skit av allt och jag får restskatt! börja strula med de där.. även att jag fick papper hem idag att a-kassan ska höja månadsavgiften, men tydligen ska de inte drabba dom som är arbetslösa utan bara dom som jobbar! ja de är ju också verkligen rättvist... jag vet ju att dom som är arbetslös har mindre pengar man jobbar man på posten ånge har man inte särskilt mycke pengar heller.. eller om man är mammaledig! pengarna bara försvinner jämt, jag vet inte vart dom tar vägen!

imorgon ska vi till stan, ska på ögonundersökning... måste även inhandla med några byxor och kanske en tröja och då försvinner de pengar! Hua, ångest redan..

uscha, jag känner mig som en dålig mamma.. jag har så svårt att se när oliver är hungrig! de känns så hemskt, allt som jag kunde förstå utav att han var hungrig förut har försvunnit...
amning är fortfarande besvärligt, undra hur länge jag ska hålla på såhär innan jag känner själv att de är dags att ge upp?

Vi har öppnat ett sparkonto åt oliver, så nu ska ha blir rik! hehe..

Jag och sötnosen!



Gullungen!



den här pjymasen fick han av catrin och loke! hur söt som helst.. och när han fick de tänkte jag att de skulle nog dröja innan han kunde ha den för den var såå stor tyckte jag.. men nu sitter den där! och den är inte förstor heller! och de var ändå inte alltför länge sen han fick den i present.. de säger väl bara en sak, dom små liven växer såå fort! 

Kommentarer
Postat av: catrin

Jisses va söt han blev i jamasen ;)

Det där med amning, lägg din energi på annat om de inte funkar.. Loke ha klarat sig ganska bra hittills fast han är uppvuxen på mjölkersättning.. Hans humör har han nog ärvt ;)

2009-04-27 @ 19:21:56
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fina ni är båda två!

2009-04-28 @ 18:55:51
URL: http://juniorochjag.blogg.se/
Postat av: therese

Du är ingen dålig mamma! Du är den bästa mamman för Oliver! Funkar inte ammningen så gör den inte det, inget du kan påverka! Tyck´ om dig ja :)

2009-04-29 @ 09:01:26
URL: http://theresiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0