Veckan..

Idag fick jag en sovmorgon, sov till halv nio! Kanon skönt :-) Storälsklingen klev upp med lillälskling kl fem för då vill han inte sova nå mer.. men sju var de sovdags igen så halv nio var de dags att vakna igen och då klev jag upp med han så fick Krille sova ett tag till.
Oliver och jag åt lunch, klädde på oss och gjorde oss klara för att gå ut.. mötte bea så vi promenerade med henne och sen fick jag Krille att möta oss på shell! (mest bara för att han skulle komma utanför dörren).. satt där ett tag med älskling men sen var jag tvungen att gå för Oliver var så grinig och ville inte somna, jag tror han måste ha haft ont i magen för han skrek som besatt och kunde knappt andas! Varför jag tror att de var magen var för att han hade tydligen försökt bajsat men inte gått nå bra.. (kanske inte intressant för er att läsa men ni får göra de iaf :-P ) Men han somnade efter ett tag iaf, stackars lillälskling!
Så vad händer denna veckan? Imorgon ska vi till fränsta och fira Anders som fyllde år för ett tag sen, på onsdag blir de stan. Utan Oliver för hans farmor och farfar kommer och hämtar han på morgonen så han ska få sova över där tills på torsdag.. fattar inte varför jag är orolig för de? Måste vara för att jag vet hur han kan bete sig där ibland.. men jag hoppas de går bra! Jag kommer vi vara en bit bort om de skulle vara nå för vi blir nog i stan hela dagen, tänkte kanske lyxa till med bio :-)
Sen blir veckan lugn skulle jag tro... inget inplanerat nu men de kanske kommer, vem vet!

Igår var jag på folkrace för första gången i mitt liv, de var faktiskt ganska kul så de ska jag nog åka på igen! Jag och Krille for, lämnade Oliver hemma med momma och där var ju också hans moster så då är ju han nöjd ändå :-)
Om några veckor ska jag till tandläkaren också, blä! Gruvar mig redan..
Måste iväg och lämna blodprover på vårdcentralen nån morgon, ska ju vara fastande då men som tur var började fastande från midnatt så då är de ju inte så farligt!

Nu ska jag gå och göra en lista på vad Oliver behöver som jag ska köpa i stan, kan hända att de blir en del :-D mest bara för att jag tycker de är kul att handla åt lillpyret mitt!




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag jobbar till 19,15 då tyvärr :( Ska ni till stan då eller? (boka gärna en annan dag också!!!!)

2009-08-31 @ 18:44:05
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

Fattar ingenting, skrev en kommentar men den kom tydligen inte in?!

2009-08-31 @ 18:52:52
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jessica

blev det nå¨gon tand på Oliver förresten?? Tuva hålelr på att få i överkäken nu, hon verkr ha skit ont. :(

2009-09-02 @ 09:03:24
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0