Allt och inget!

Tänkte bara lägga ut lite bilder för jag vet ju att dom flest som kikar hit är mest intresserad av bilder så idag får bli en bilddag!

Helgen:

Micke och syrran börjar med pepparkakshus


... fortsätter med byggandet...



slutresultat...



och eftersom de blev lite snö så blev pulkåkning med familjen. ;-)

 (att stegra med pulkan tyckte Oliver var kul) :-)





De var lite bilder sen helgen..
Igår var jag, syrran och mamma istan och julhandlade lite. Lite julklappar och självklart kläder åt Oliver som han fick redan nu eftersom han börjat växa ur sina kläder.
Och eftersom jag har världens bästa familj, så fick jag en födelsedagspresent lite före men endå. Och de var att jag själv fick välja en jacka.
Och jag valde en helt vanlig täckjacka med täckbyxor till så att jag ska kunna vara ute i snön med Oliversötnöten, även så fick jag några fleecetröjor!



Och idag har ju Oliver varit till tandläkaren, och den här fick han då!
och de gick bra där, dom pratade mest bara om tandborstning och sånt som man redan hade visste. Om man har lite sunt förnuft så vet man ju vad man ska ge och inte ge barn. Här kommer bilden..



tror dom att barn ska bli glada när dom kommer dit och får DEN DÄR?! Jag tycker den ser hemsk ut.. Men man får väl vara glad för att dom får nånting ;-) Men visst är väl inte jag den enda som tycker den ser galen ut?

Nu ska jag duscha och sen blir de desperata husfruar!
Gokväll..




Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, nog ser den galen ut alltid!! :)

2009-12-02 @ 08:00:25
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha, ja, den är hemsk!! men gissa vad?? Tuva tycker den är skit rolig...!! naturligtvis. Har ni varit dit först nu? Tuva var dit för någon månad sen. Undrar vad dom går efter när dom kallar in. men men. ;) Tuva har också åkt pulka, hihi.

2009-12-02 @ 10:01:06
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Catrin

Loke ha inte varit ett dugg intresserad av sin.. Grannpojke däremot skulle tillåme ha med den när han sov en period =)



Så fort Loke är frisk få vi ta å ses.. Ska ner på måndag för att han ska få första svinsprutan.. kanske stråla samman då?

2009-12-02 @ 20:03:12
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Peter

Haha vilken superhjälte!!!

2009-12-06 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0