Julklappar.

Suck, pust och stön! Satan i gatan vad varmt de är i denna lägenhet, de måste vara nå fel.. Vi har vridit ner elementen men endå strömmar värmen ut.. Och slår man av dom helst så blir de iskallt på golvet, de vill jag inte heller! Så därför sitter jag här och svettas som en gris när jag slår in julklappar ;-) börjar få lite julstämmning, längtar faktiskt tills vi ska klä granen. Fast den lär nog inte stå så länge när Oliver väl fått syn på den, den lilla rackarungen! ;-)
Och en jäkla förkyldning har jag fått också, snoret bara rinner och ryggen värker (brukar ofta få ont i ryggen när jag blir förkyld). Och Oliver är också lite förkyld, hoppas de inte blir värre för han ska ju vaccineras på onsdag..

Och om en månad ska jag börjar jobba, tänk att jag har varit hemma från jobbet ett år nu? Helsike va fort de har gått.. De är med blandade känslor jag går tillbaka till jobbet, men när jag väl kommit in i de så känns de säkert liiite bättre. Men jag gruvar mig för första månaden för de kommer blir tungt, riktigt tungt! Tur så har jag snälla arbetskamrater som säkert kommer hjälpa mig!
Vad har jag annars att berätta? Hmm, förmodligen ingenting.. Ska nog fortsätta med julklapparna istället. Känner att jag vill till stan (igen) och handla en julkapp som jag hade tänkt handla till Oliver för länge sen och den hade jag glömt bort tills igår. Så nu vill jag ner och handla igen. Jossan, om du läser här innan jag ringt till dig, vad tycker du om att jag kommer ner och hälsar på den 19:e? Så att vi kan skvallra och byta julklappar till barnen? ;-)

Nu har jag annat att göra. Hej då alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0