Julstämning..

.. jag vill ha! Tänkte sätta mig och slå in julkappar men såg då att de var slut på julsnören så jag får köpa de imorgon så får jag slå in resten av julklapparna! Har ju faktiskt några stycken att slå in men de är roligt och så kanske man får lite mer julstämning då! ;-)

Idag blev Oliver vaccinerad, inte ett pip kom de från han! Min duktiga underbara kille, den bästa! Sen har vi inte gjort så mycke mer idag, Olivers farfar har varit på besök också. Så bara kaffedrickning och mys idag. Och Även lillen stog helt själv, utan att hålla i sig, jätte länge idag så nu kanske de inte dröjer så länge tills de blir en massa spring här hemma! då blir de full rulle skulle jag tro, mer än vanligt alltså..
Imorgon blir de tandläkaren igen för Oliver, han ramlade och slog sig igår (ganska hårt enligt mig iaf) så jag vill att dom ska kika så nån tand inte har blivit skadad! Bättre att de ta säkra före de osäkra..
Och på torsdag är de klippning, och på fredag bvc! Och på lördag sundsvall förmodligen :-)
Full rulle hela veckan..

jaha, och där hade jag nog inget mer att berätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0