Onsdagkväll

Onsdagkväll och inget grey´s! Vad ska jag nu se ikväll? Kommer inte ihåg vad de var istället för greys, förmodligen inget bra men som jag kommer titta på ändå. Jag har ju inte så mycke annat att göra på kvällarna, särskilt inte nu när man är förkyld och inte orkar göra nånting.. Fast idag har jag ju köpt mig en tidning som jag ska läsa, och sen kanske man borde göra kväll om man ska orka med morgondagen! För Krille jobbar ju så man får ju inte så mycke till avlastning på dagarna.. men de är tur att han får jobba så vi får in lite pengar! För allting handlar ju tyvärr om pengar.. Och snart så kan han ju inte jobba eftersom han ska vara hemma med Oliver, den tiden tillsammans kan dom behöva :-) buspojkarna mina!
Idag skulle egentligen Oliver vaccineras men vi fick ställa in eftersom han blev så snorig, bvc tyckte att vi kunde vänta en vecka eftersom vi inte visste om han skulle få feber eller inte. Men nästa vecka blir de nog..
Och snart ska jag träffa min vän JOSEFINE, de ska bli så kul! Jag saknar henne :-)
Och så ska jag ju få besök i helgen, så nu får ni inte ändra er Andreas och Emma! Jag vill ju träffa er också ;-)

VART FAN HAR SNÖN TAGIT VÄGEN? GE MIG SNÖ!
De får inte bli en gran jul, då blir jag lite lessen.. Jag vill ha snö så jag busa med Oliver i snön, göra en massa snögubbar och lyktor och allt sånt kul. Åka pulka också. Så nu får snön vackert komma tillbaka! Men åker jag till Alby så kommer de nog finnas lite mer snö än här i Ånge, de är alltid en stor skillnad mellan dom två byarna!

Ni får en bild på min busunge innan jag ska läsa min tidning.



Han börjar bli lite långhårig men snart så är de dags för klippning hos Linda igen :-)





Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ska självklart inte ändra oss :) Ser fram emot att hälsa på dig! :)

2009-12-10 @ 09:17:34
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Catrin

GOUNGE!!!

2009-12-10 @ 20:31:42
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0