Sömnen

Handlade sista julklapparna idag! :-) skönt att äntligen vara klar, men måste bara slå in dom först. Men ibland så får jag för mig att handla lite småsaker i julkapp så de kanske blir vad man gör imorgon ;-)

Jag har sån lust att bada just nu, men jag ids inte ligga där i när tvättmaskinen går för fullt. Den låter så illa.. Och så kommer väl säkert Oliver vakna igen snart, de har han gjort i flera dagar nu. Och somnar vid sjutiden och så vaknar han åtta, halv nio och sen är han vaken 3-4 timmar.. Men iställer sover han ju längre på morgonen och de är ju skönt men jag hinner inte få så mycke till egentid vilket också är väldigt skönt att ha ;-) de är både bra och dåligt med dom har sovrutinerna..

Jag hade nog inte så mycke att skriva om idag, så jag ÖNSKAR ER ALLA EN GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0