Hoppas..

SItter hos mamsen nu.. sov här inatt så slapp jag vara själv hemma medans krille jobbade.. blir nog kvar här tills imorgonbittti, älskling ska ju ändå iväg på en till nattkörning och nu sover han hela dan så stannar nog här och pysslar på med ingenting särskilt.. men skönt de är att vara i hus ändå, önskar vårat hus hade fått stått kvar så hade vi ju bott där nu! men men ingen idé att älta för nu är de som de är..

Var på sjukan igår, allt ser helt okej ut.. kanon :D bebis växer måste jag säga.. hoppas vikten på bebisen är en uppskattning uppåt än neråt för annars kommer den vara stor.. "lite rund om magen" som barnmorska sa.. hehe..
Bara 13 dagar kvar nu.. jag räknar ner nu!

Imorgon blir de lets dance kväll med tjejerna ;-) nice... ska sitta där och mobba dom som dansar, hehe.. för själv är man ju smidig som en pippifågel just nu.. haha..

Hoppas hoppas hoppas vi får nyckel till nya lägenheten imorgon, annars får jag nog nått hysterisk utbrott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0