kööö....

Sitter här.. medans jag står i kö hos försäkrignskassan.. skit va lång tid de tar!
du har plats 20 i kö... piiip... du har plats 18 i köö...
du har plats 8 i kö... efter 20 minuter...
batteriet hinner nog dö innan jag har kommit fram, måste nog leta fram laddaren innan de är försent och jag måste börja om!
Skönt de är att vara ute egentligen.. synd bara att jag numera inte orkar gå några längre sträckor.. 
Känner mig stor och klumpig.. vill ha min bebis här hos mig nu, inte i min mage ;-)

undra vad man ska roa sig hela veckan... på torsdag blir de stan iaf men sen vet jag inte riktigt vad som händer.. tvinga med bea på en fika kanske ;-)
städa och packa ihop borde jag också göra... ja jag får nog ta tag i dedär nu, kan ju inte vänta så mycke längre.. fast egentligen så finns de ju inte så mycke att packa ihop förrens vi får lägenheten och de dröjer ju till slutet på januari skulle jag tro.. blää..

nu ska jag börja rensa kläder iaf... slänga en HEL del..




Kommentarer
Postat av: Beatrice

På tisdag på torsdag på tisdag på torsdag :) näee men i morgon :) ses då! hihi

2009-01-11 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0