1 juni...

...redan! fort de har gått...

Kanske är på tiden att man uppdaterar... har egentligen inte nå vettigt att skriva så varför ens fortsätta blogga? funderar allvarligt att lägg ner, ids inte.. men vem vet, kanske har kvar den bara för att skriva av mig nångång ibland...
så vad har hänt på sista tiden då? inte mycke..
Oliver och jag är förkyld, fast nu är sötnosen på bättringsvägen iaf.. som tur är! fast han äter inte riktigt som han ska så får se på onsdag om han har gått upp i vikt eller om de gått neråt.. ska bli spännande att se!
sitter här och funderar på vad som har hänt på sista tiden men kommer faan inte på nått... varit på mvc, bvc osv.. försäkringsbolaget också.. alltid har man nånting att göra varje dag..
där på mvc var jag på en efterkontroll, fick papper på min förlossning.. jisses de var säkert 6 papper långt! tänker inte skriva om de för jag orkar inte de, hehe.. fick även papper på min graviditet, på alla kontroller jag gjorde, de var också ganske mycke.. roligt att ha kvar och kika på nån gång ibland!

på fredag ska jag kanske till bea, skulle vara roligt :-) .. men kanske måste fixa en barnvakt en stund då för krille jobbar till åtta.. återstår att se, långt dit!

och snart tar min vän jossan examen, gud va hon har varit duktigt! blir riktigt stolt över henne :-) önskar jag var lika duktig ibland! ska dit och fira henne på söndag!..
igår var jag och mamma ute och gick, fyfan vad ont i fötterna jag fick! sjukt.. ska aldrig gå i tofflor igen.. trodde fötterna skulle brinna upp innan vi kom hem.. hua.. åt tårta hos mamma också, vi firade morsdag.. vad skulle man göra utan sin mamma? de vill jag inte ens fundera på.. jag uppskattar min mamma väldigt mycke!

nu har jag lagt lillen för en eftermiddagslur, ska nog ta och göra han sällskap,,

adjö för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0