Överdriver..

Folk måste ju tro att man överdriver när man säger att Oliver snurrar runt HELA tiden om man lägger han ner, men de är helt sant!.. när man är själv med han..
För kommer nån hit så säger man "titta ska du få se vad han snurrar, inte lugnt en sekund".. men tror ni att han gör de då, neej! då kanske han snurrar två gånger med lite tur.. därav måste folk tro att man överdriver! men ni ska se hur de är när man är själv, HELA TIDEN! och förbannad blir han när han ligger på mage och vägrar vända sig tillbaka till rygg..
TOKUNGEN MIN! :-)


 


snyggingen i sin nya solhatt ;-)



Kommentarer
Postat av: Catrin

Han är verkligen ursöt.. och jag känner igen det där att dom gör saker och när det kommer folk vägra dom visa de...

2009-06-02 @ 19:31:37
Postat av: Emma

En riktigt dålig dag igår ja :(

Andreas kanske kommer upp till midsommar, men han jobbar på dagen. Jag tror att jag blir hemma, för min syster ska troligtvis komma och hälsa på här.

2009-06-03 @ 07:52:39
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Andreas

han är ju så gullig att jag inte kan hitta ord till :)

2009-06-03 @ 08:57:21
Postat av: Lina

Hehe... han ser inte helt nöjd ut med solhatten, sötungen!

Så typiskt de inte vill visa vad de kan bara för att det är nån annan med...

2009-06-03 @ 11:07:03
URL: http://juniorochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0