Allt möjligt!

Gokväll bloggen, och alla läsare!
Känns som de var länge sen man skrev nånting, passar på nu när oliver sover och krille är på garaget... har inte haft nå vettigt att skriva och har inte haft nån lust heller..
maj är nu kommen och de är skönt med vår men maj är en tung månad!
vad har hänt på sistone då? ja inte så värst mycke iaf... bara funnis till och varit ute i finvädret.. men igår skulle jag vara social med bea under en promenad men då skulle de regna, typiskt! men vi tog promenerad endå ett tag..
känns som jag har mycke att göra framöver... många fyller år, man ska iväg på föräldragrupp, ha "pratstund" med försäkringsbolaget osv..
appropå de så var vi till försäkringbolaget idag, vart inte mycke sagt där inte.. krille och jag sa till gubben i december redan att vi ville ha en kalkyl på vad de skulle kosta att bygga upp huset men den har dom inte gjort än men de skulle dom börja redan med idag efter vi varit dit.. även att dom hade kollat upp en massa hus i alby åt oss även fast vi sagt att ska vi bo i alby så vill vi inte ha något annat hus än på våran tomt.. men de hade dom tydligen missat.. vi hade med oss håkan dit, krilles pappa, för de känns inte riktigt som dom tar oss på allvar om man går dit själv.. och han än ganska insatt i sånt här så de känns skönt att han var med! och dom kan nog tydligen inte ta oss på allvar eftersom vi sa dedär om kalkylen i december men inget har hänt.. aja dom betalar våran hyra så vill dom ta tid på sig så visst.. känner mig ändå inte riktigt upplagt att flytta igen, trött på att packa ihop och packa upp..
och kristina, krilles mamma, fick vara barnvakt medans vi var iväg så hon är nog lite glad för de.. fast han somnade ganska snabbt ändå så hon tog och städade lite här och diskade! Tack tack.. de går ganska länge mellan gångerna men orkar ta tag i städningen faktiskt.. är både lat och känns inte som man hinner med..
bea och lina tog visst en roadtrip igår, vart också sugen på att göra de! men vart ska man åka? hmm... måste nog fundera på att hitta på nå roligt snart :-)
imorgon ska jag på bvc, sen förmodligen gå ut och gå med gunilla.. sen till farmor för hon fyller år!

en lite prick hade jag på ögat också men dom trodde att de inte var nå speciellt men en läkare ska titta på de så får man se sen.. men de lät som man tydligen kunde få såna och sen så försvann dom bara!.. ja de återstår att se men jag ser ju skitbra iaf ;-)

just ja, oliver snurrar för fullt ni! från rygg till mage, från mage till rygg.. han är så duktig så! jag har haft träning med han men gissa om han gjorde de för mig först? NEJ, han gjorde för sin pappa först.. men nu har han visa mig också att han kan min lilla duktiga kille! även att han vägrar ligga i famnen på nån, han vill sitta eller stå så han får se nånting.. han växer så fort så jag får nästan ångest!

Jag och lillpyret ;-) (nyfödd)



Mina älsklingkillar



där var en en liten bebis, fast en stor bebis ändå.. 4082 gram som nyfödd! lik mamma sin ;-) hehe..

och nu ser han ut såhär
vi hade en lekstund medans gullefjunet satt där i vagnen :-)



just ja, måste bara lägg ut en bild till! de är många som tycker oliver ser ut som en söt lite toker när han har mössa på sig och här kommer en bild där han verkligen ser ut som toker!



Vad tycker ni? ser han inte ut som toker eller vadå? hehe..

Satt och tänkte nu på att de vore ju lite roligt att veta vilka som läser min blogg om mitt intressant liv, så kan ni inte lämna nån kommentar så får jag se vilka ni är.. eller ja ni kan ju lämna en kommentar bara om ni inte vill skriva namn eller så..
Nu ska jag krypa ner i sängen..
Gokväll och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

jag läser, men de visst du redan :P

2009-05-06 @ 07:24:12
URL: http://theresiiia.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag läser din blogg varje dag! :) Och en roadtrip till mig & Andreas skulle väl inte sitta fel?! ;)

2009-05-06 @ 07:31:09
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Catrin

Han ser ut som toker, fast en väldigt söt en! =)

Guuud va han ha växt, vi måste ses snart igen...

2009-05-06 @ 09:21:28
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag läser alltid din blogg :)

Ser även att "The Red Dog Patrick" finns i vagnen. Mycket fint ;)

2009-05-06 @ 10:26:39
Postat av: Håkan

Vi i Ramsjö brukar göra en koll på din blogg..

2009-05-06 @ 17:19:20
Postat av: Jessica

haha, va duktig han är! Tuva är inte ett dugg sugen på att rulla hon. Inte liggas på mage heller, då blir hon riktigt stortokiug!! hihi.

2009-05-06 @ 18:33:53
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: moster ika

Jag brukar kika in och läsa om er alla... mest oliver såklart...

2009-05-06 @ 19:14:03
Postat av: Jossan

Tjo Hej, underbara tjej!

När jag läser din blogg så fin, min mun blir till ett flin.

Oliver så himla söt och rar, jag tror jag honom kommer o tar!

Oj, va de e roligt att rimma, nästan lika roligt som att simma.

Oliver, tant Jossan dig sakna. Varje morgon när hon vakna!



Puss till er alla! =)

2009-05-07 @ 22:03:00
URL: http://lillhugg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Klart man kikar in ibland och ser hur ni har det ;-)

2009-05-07 @ 22:11:50
URL: http://Nonnas.blogg,se
Postat av: tina

Jag tittar in lite då och då :)Oliver är så lik Krille, och likadant är det med Tuva hon är en kopia av pappa sin :)

2009-05-08 @ 12:04:35
URL: http://tinasdagligabekymmer.blogg.se/
Postat av: Ak

Du vet nog att jag kikar in din blogg då å då..Ejlin. Vill bara komma å gosa på han. Toker är allt vad han é. Hur söt som helst. Puss Kram

2009-05-08 @ 22:22:11
URL: http://eyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0