Min dag..

Promenaden med therese idag var kämpig, oliver skrek och gnydde mest hela tiden för han HATAR att ligga i vagnen och inte se nånting.. så efter många försök att han skulle vara nöjd med nappen så fick jag ta upp han och bära han en bit., då vart de genast bättre! stackars therese som fick skjuta både sin och min vagn, men de gick ju fint ändå! :-) var inte sån lång bit..
sen var vi upp till therse och troy en stund, dom måste ju få bekanta sig lite med varandra.. :-)
sen vidare till posten, oliver var lite trött och sur men inte mycke grin ändå.. vart där ett tag, saknar ju mina jobbarkompisar!
och skulle vidare på försäkringsbolaget, men som var stängt! så typiskt.. sen skulle jag med gunilla men hon fixade saken utan mig, tack tack!  då gick jag hem, helt slut.. sen kom mamma och syrran som skulle vara barnvakt för jag skulle till frissan.. håret bara ramlade av! skönt.. men saknar mitt toviga hår ändå..
 Sen var man bara hemma, vid åtta kom älsklingen hem.. kebabrulle idag, mums!
men nu är de natten...
En dag har åter försvunnit...

till veckan ska man ställa sig på vågen, törs man? vill veta vad jag väger men kommer bli så lessen om den visar för mycke.. måste nog försöka sluta med alla godsaker för jag HATAR verkligen min kropp som den ser ut nu..


Kommentarer
Postat av: Andreas

Alla hatar vi våra kroppar.

2009-05-23 @ 09:00:53
Postat av: Emma

Skit i vågen! Andreas & jag har slängt ut våran. Man ska inte kolla på vad man väger, utan hur man känner sig i kroppen istället. Och det spelar ingen roll vad en siffra visar då!

2009-05-23 @ 10:02:31
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0