Uppdatering..

Krille for och hämtade en pizza till sig själv, tro de eller ej men jag tackade faktiskt nej till en pizza åt mig själv! Helt troligt för de brukar aldrig hända, haha! (kanske smakar jag en bit av älsklingen, tss)
Fast jag är ju fortfarande mätt efter att ha ätit potatis och fläsk med löksås hos mamma, helt underbart gott var de!

Torsdag idag, ska nog kika på lyxfällan strax. Jag tycker de är intressant att se hur folk tänker när dom har satt sig i en sån där hemsk situation, och hur dom har hamnat där. Oftast har dom ju inte ens koll på hur mycke dom har i skulder och de är nånting som jag finner helt otroligt gjort.
Sitter och kikar på julklappar också, åt Oliver fortstås ;-) finns så mycke jag vill köpa, känns som de kommer gå mycke pengar till lillskrutten i julklapp. Men de gör ingenting, de är ju till nån underbar.
Kanske handlas de nånting när vi ska till stan snart, måste ju dit igen eftersom vi var så jäkla klantig sist vi var ner och valde kakel. För vi glömde ju välja kakel till köket, suck.

Nu ska kika på tv.. tjing.

Kommentarer
Postat av: Jessica

tack :) Kommer mer bilder snart, orkar inte sitta och lägga in allt. Kommer in på köket i eftermiddag, sen lek/datarummet ikväll.

2009-11-07 @ 13:45:53
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0