Ordningen återställd!

Jag och Krille sitter i soffan och softar och lillälsklingen ligger i sin säng och sover så sött, precis som de ska vara! Vi hämtade Oliver i ramsjö förut, han spenderade natten där. De gick bra för Olivers del, jag tyckte de var lite jobbigt att vara ifrån Oliver så länge! Gick hyfsat medans vi var i stan och shoppade men sen när man var hemma och inte lillfisen var här kändes de helt fel. Som de känns nu så kommer de dröja innan han får sova borta igen, mitt mamma hjärta klarar inte av de för tillfället!
Och jag funderar på om jag ska sluta lägga ut bilder på bloggen? Men de blir ju trist för dom jag sällan träffar att inte får se nånting av mitt liv.. Aja, ska fundera på saken!

På måndag börjar dom med grunden till huset, så nu är de i rullning.




Kommentarer
Postat av: Jessica

varför ska du sluta lgga ut bilder?

2009-09-03 @ 23:33:18
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Jessica

aah, okay. det finns ju någonstans på sidan, sätt dej och läs ALLT, möjligen fråga någon som har blogg.se så går det nog!

2009-09-04 @ 21:03:14
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: Gammelfaster

SNÄLLA!!!!

Du får inte sluta lägga ut bilder på lillen. Det är ju hit man går för att få se alla söta bilder på honom. Det måste ju dock gå att lägga låsning på bilderna.

Gammelfaster vill ju kunna titta på sötnosen.

2009-09-08 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0