Blogglusten är borta

Jag orkar aldrig blogga! Jag har inget att skriva om ändå..
Oftast inte iaf...

Jag har börjat jobba nu iaf, de kändes hårt att gå dit igår morse men de gick hyfsat ändå. Men jag saknade ÄLSKADE OLIVER så otroligt mycke! Men på söndag kväll hade jag sån ångest så tårarna rann, jag mådde verkligen dåligt då! Jag har aldrig haft en sån ångest i hela mitt liv, och de är helt sant!
Och jag var ju även på bio i söndags med Catrin, new moon ;-) äntligen har jag sett den, den var bra! Nu får man längta som en tok till nästa film.

Nu ska jag gå och packa inför badresan imorgon, hoppas att Oliver kommer tycka de är kul.

Gokväll alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fy fan för ångest! Men det finns hjälp att få, inte gå och må dåligt Elin! Du borde väl ha jättemycket att blogga om. Nytt hus, hur går det med det? Liten ultrasöt Oliver, jobbet... blogg on! Själv är jag bloggberoende och skriver bara en massa strunt :)

2010-01-11 @ 14:29:14
URL: http://www.frejafidili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0