Uscha!

Kände att de kanske är på tiden att jag uppdatera här, fast nu när jag sitter här så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva..
Har en massa kort jag borde lägga ut, från jul och sen vi var och badade i ö-sund! Alltså en hel del men jag orkar inte nu.. Är inte riktigt kry för jag åkte på den där jävla magsjukan i måndag! Satan i helvete vad dålig jag blev, igår trodde jag trodde jag nästan att jag var döende... Men idag har jag iaf ätit och orkar vara uppe litegrann men krafterna finns inte riktigt där så jag får lägga mig ner snabbt igen. Trist att behöva sjukskriva sig när jag bara hade jobbat två veckor men men, blir man sjuk så blir man.

Och snart är huset klart, den 27:e ska de var slutbesiktning och sen blir de städa av och sen flytta! Och än har vi inte börjat plocka ihop här hemma.. paniken börjar smyga sig på nu men de ordnar sig säkert..
Nu orkar jag inte sitta här nå mer idag...
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Catrin

Längtar efter att få komma på inflyttningsfika ;)

2010-01-22 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0